Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Darmowa dostawa od 300 PLN
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Pytania FAQ
1.Jak złożyć zamówienie?Aby złożyć zamówienie, należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez dostawców płatności dostępnych na stronie. Nie przyjmujemy zamówień za pobraniem ani przelewów tradycyjnych.
2.Złożyłem zamówienie, jak się o nim czegoś dowiedzieć?
Aby śledzić paczkę, wejdź na stronę z informacjami o zamówieniu (link otrzymałeś w wiadomości mailowej). W sekcji Informacje znajdziesz przycisk "Śledzenie paczki".
3.Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy to średnio 2-5 dni. Dostawa jest bezpłatna od 300 zł.
4.Skąd pochodzą produkty?
Produkty są wytwarzane na terenie Polski i stąd odbywa się wysyłka.
5.Opłaciłem zamówienie, ale dostałem informację o braku wpłaty, dlaczego?
Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień. Możliwe jest również, że nie udało się dokonać płatności poprzez bramkę płatności z powodu błędu. Upewnij się, że płatność została wykonana, sprawdzając swój rachunek bankowy. Możliwe jest też, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@glowupstyle.pl lub telefonicznie: 661 066 584.
6.Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem, jak mogę się skontaktować?
Skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@glowupstyle.pl lub telefonicznie: 661 066 584.
7.Chcę dokonać zwrotu lub zgłosić reklamację, jak to zrobić?
Zapoznaj się z naszą polityką zwrotów i polityką reklamacji.