Darmowa dostawa od 300 PLN

Pytania FAQ

1.Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez dostawców płatności dostępnych na stronie. Nie przyjmujemy zamówień za pobraniem ani przelewów tradycyjnych.


2.Złożyłem zamówienie, jak się o nim czegoś dowiedzieć?

Aby śledzić paczkę, wejdź na stronę z informacjami o zamówieniu (link otrzymałeś w wiadomości mailowej). W sekcji Informacje znajdziesz przycisk "Śledzenie paczki".


3.Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy to średnio 2-5 dni. Dostawa jest bezpłatna od 300 zł.


4.Skąd pochodzą produkty?

Produkty są wytwarzane na terenie Polski i stąd odbywa się wysyłka.


5.Opłaciłem zamówienie, ale dostałem informację o braku wpłaty, dlaczego?
   
Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień. Możliwe jest również, że nie udało się dokonać płatności poprzez bramkę płatności z powodu błędu. Upewnij się, że płatność została wykonana, sprawdzając swój rachunek bankowy. Możliwe jest też, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@glowupstyle.pl lub telefonicznie: 661 066 584.


6.Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem, jak mogę się skontaktować?

Skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@glowupstyle.pl lub telefonicznie: 661 066 584.


7.Chcę dokonać zwrotu lub zgłosić reklamację, jak to zrobić?

Zapoznaj się z naszą polityką zwrotów polityką reklamacji.